جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۳۲۱
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از ارائه آموزش‌های مهارتی به جوانان استان بوشهر در ۳۵ حرفه مورد نیاز نیروگاه اتمی خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالمجید دراهکی ظهر یکشنبه در نشست با مجری نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: انتظار می‌رود که پیمانکاران نیروگاه اتمی بوشهر ملزم به استفاده از ظرفیت جوانان بومی شوند.

وی با اشاره به نیاز فازهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر نیاز به پنج هزار نفر نیروی کار نیمه ماهر و ماهر خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم بر اساس استانداردهای نیروگاه اتمی بوشهر در مراکز آموزشی ارائه می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بیان کرد: انتظار می‌رود نیروگاه اتمی بوشهر کارگاه‌های آموزشی را بر اساس نیاز و ظرفیت نیروگاهی تجهیز کند.

وی با اشاره به اشتغال ۶۰ درصد مهارت آموختگان حرفه‌های مهارتی مورد نیاز نیروگاه اتمی در پروژه‌های در حال ساخت نیروگاه ادامه داد: آموزش‌های مهارتی به جوانان استان بوشهر در ۳۵ حرفه مورد نیاز نیروگاه اتمی ارائه خواهد شد.

دراهکی با تاکید بر جذب نیروهای مورد نیاز نیروگاه اتمی بوشهر از مهارت آموختگان فنی و حرفه‌ای گفت: این مهارت آموختگان تحت نظارت خود نیروگاه اتمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفته و آماده اشتغال در فازهای نیروگاهی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر